Ny blogg, ny start!

Hej till alla er som är intresserade av stickning och handarbete!
 
Jag heter Erika och kommer att ta hand om denna blogg åt min mamma (då hon inte är så hemma på datorer^^).
Här kommer det bloggas om hennes garnbod som ni finner på Kvarnforsplan 3 i Borlänge, jag kommer att lägga upp allt från nya garner till uppstickade plagg och andra roliga saker som har med butiken att göra.
 
Jag kommer att ha kvar våran gamla blogg ett tag framåt, tills jag kommer igång riktigt med den här. Om ni är intresserade av att se på den så finner ni den här: http://annikasgarnbod.blogspot.se/.
 
Här får ni redan nu lite bilder på vad ni kan finna i våran butik
(lite blandat nyheter och garner vi haft ett tag, har inte så många bilder på denna dator)
 
 
 
 
 
 
 
 , 
 
 
 Ha en fortsatt trevlig kväll med massor av fredagsmys, så hoppas jag att vi ses i butiken!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Annikasgarnbod

Öppettider: Mån- Fre: 10.00- 18.00 Lunchstängt: 13.00-14.00 Lör: 10.00- 13.00. Adress: Kvarnforsplan 3, 78466 Borlänge. Tel: 0243-219202 Varmt välkommna!

RSS 2.0